Resume av helgen!

Fredag: Var ju på konsert med tjejerna och såg Håkan Hellström!
.
Lördag: Mamma väkte mig 8. Hade ont i hela kroppen i huvudet och i halsen. Städade åt marsvinen oxh packade. Vid 11 åkte jag, mamma och Hilda till kusines landtälle. Mådde så himla dåkigt! Somnade i bilden och sov ett tag. När vi kom fram var jag så seg. Resten av hela dagen satt jag bara och snorade och mådde dåligt. Men vi hade kul ändå! På kvällen åt vi en god middag sen satt alla och kollade på någon grej på tv. Gick och la mig vid 12.
.
Söndag: Vaknade hos dom vid 9. Hela jag var skit kändes det som. Kunde knappt prata. Vid 11 tror jag vi åkte hem igen. Sen kom vi typ hem vid 1 och då tryckte jag i mig lite mat och bara vilade! Sen klockan 3 var jag nere vid kyrkan för då var det dags för konfirmation. Då delade dom in oss i några grupper och min grupp fick värkstad. Så vi pratade lite om gud och så ritade vi lite och så. Sen var det fika och avslutades med gudstjänst. När jag kom sen var jag så trött. Vi hade ju varit där i 4 timmar och jag var sjuk. Så hade jag feber. Tror jag gick och la mig vid 22.
.
Idag: Gick jag upp vid 8 för Hilda ville inte sova. Så jag har bara suttit vid datorn och kollat på Awkward. Nu ska jag kolla på Hur många lingon finns det i världen. Grym film!
.
Slänger in lite bilder från i fredags och lördags.
Linnea och Katta :P
Katta :)
Och där är ju jag!
Min outfit
Jag och katta hemma hos katta innan vi mötte Cajsa och Linnea.
Fina vi är^^
Cajsa när hon äter sin middag :D
Och Linnea när hon äter :D
Jag och Cajsa köppte gigantiska sockervadd. Medans vi åt så var det någon som hade spytt och det luktade så äkligt så det var inte så trevligt...
Hah
Hååååkaaan!!
Bilder från lördagen:
Var även tvungen att plugga matte, franska och musik..
Hilda <3
Perfekt när man är sjuk!
Det var alla bilder! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0